Sinopsis Filem Aku Terima Nikahnya 2012



Video diatas sambungan filem Aku Terima Nikahnya
Sinopsis:
Aku Terima Nikahnya mengisahkan perjalanan cinta tragis antara Johan dan Arlisa. Selepas diijabkabulkan, mereka menjalani kehidupan yang begitu bahagia kerana masing-masing dipertemukan atas dasar cinta yang mendalam. Namun ajal maut, jodoh dan takdir itu di tangan Tuhan apabila pasangan romantis ini dilanda dugaan terbesar dalam hidup mereka.

Johan terbabit dalam kemalangan hingga menyebabkannya mengalami Selective Amnesia (lupa ingatan) selepas kepalanya terhantuk kuat. Apabila sedar daripada koma, Johan hanya ingat kisah hidupnya hingga tarikh sambutan majlis hari jadinya yang ke-31 yang ketika itu dia belum lagi bertemu isterinya, Arlisa. Kesannya, Johan tidak mengenali Arlisa dan bermulalah konflik antara mereka.

Bayangkan, Johan tidak mampu menerima Arlisa walaupun isterinya berusaha memulihkan ingatannya dengan pelbagai cara termasuk membawanya ke tempat yang pernah mereka pergi bersama, lokasi perkahwinan dan tempat pertama kali mereka bertemu.Lama berusaha, Johan masih kekal sama, mengetepikannya dan mula tertarik kepada sahabat baik Arlisa sendiri, Suriya lakonan Mon Ryanti.

Arlisa mula berputus asa dan mengambil keputusan untuk melepaskan dirinya. Namun kuasa Tuhan tiada siapa dapat menduga, kemelut yang melanda tidak berpanjangan dan doa Arlisa akhirnya terjawab.

Pelakon:
Nora Danish,Adi Putra, Alex Yanz, Kamal Faridz, Datuk Ahmad Tarmimi Siregar, Dian P Ramlee dan Azizah Mahzan

Post a Comment

24 komen je! meh!

  1. Anonymous says:

    wah congrats...best citer neh...x ugi tgok...thumbs up...:)

  2. Anonymous says:

    thanks to uploader! :)

  3. Anonymous says:

    ape tajuk lagu yg last tu??
    TQ uploader!

  4. Anonymous says:

    tq uploader..best...best

  5. Anonymous says:

    Thank you! :)

  6. Anonymous says:

    macam mana nak download?

  7. tq for upload....bezzz gler la...

  8. Anonymous says:

    waa!!
    thanks for downloading...
    i'm sure people will appreciate it..
    anyway..thanks...

  9. enjoy layan cite ni....ada pengisian tak mcm cite utk 3 hari...

  10. Amani says:

    best citer nie <3

  11. Anonymous says:

    the best in the world yeaaaaaahaaaaaa

  12. Anonymous says:

    awesome... really make us feel wat is luv...

  13. This comment has been removed by the author.
  14. Anonymous says:

    apa tajuk lagu yang last tuuuu :'/ btw tq uploader

  15. adi da mcm shah rukh khan.. haha

  16. Anonymous says:

    thanks admin , best sangaaaaat!takyah pegi tengok wayang . jimat sikit duit aku ni haa . thanks yaww ! nanti buat cerita istanbul aku datang pulak yee :) mekasih

  17. Anonymous says:

    thank...best arh ctew ney..bley tgkp leleh

  18. Anonymous says:

    best citer nie....thankz uploader ;)

  19. Anonymous says:

    tq very much...

  20. Anonymous says:

    so tocing this movie......nei kali yg 5 tgok movie nei sgt best.....

  21. Anonymous says:

    npe xrse pape???xrse happy or sad bile tgk cite ni???

  22. Wan An says:

    boring...buang masa aku jer tgk cite ni

  23. Wan An says:

    x best lansung..buang masa aku jer tgk

  24. Anonymous says:

    best siot..